Jste zde:   HomeForumSupermoto.czČeské supermotoTechnický dotaz
cs en de
Vítejte, kolemjdoucí
Username: Password: Pamatovat si mne

TÉMA: Technický dotaz

Technický dotaz 20 let 6 měsíců ago #165

  • Anonymous
  • Anonymous's Avatar
Zdravim všechny,
chtěl bych opět poprosit o nejakou tu radu,jak je to se zachytávací nádobou na přepady a na odvzdušňovací průduchy.Musí do ní ústit i odvzdušnění z chladiče?A z nádrže,když tam mám jednocestný ventyl?Kam ji dát a tak?!
Dále,mám na motorce přídavný olejový chladič.Na jiných strojích jsem ho nenašel,co s ním,mám ho sundat?Zkrátka co doladit,abych prošel tech. přejímkou?
To by bylo asi vše,co se týče motorky,teď ještě něco kolem lejster! Pojištění:povinné ručení za moto,jasný.Zdravotní pojištění na sebe,jasný.Pojištění závodního jezdce,nejasný??U které pojišťovny a za kolik asi je rozumné??
Předem děkuji za pomoc a přeji příjemný zbytek dne.

Michal Zvelebil
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #177

  • Anonymous
  • Anonymous's Avatar
Co se techniky týče, tak to poprosím jezdce o předání zkušeností, sám nedokážu odpovědět... Co se týče pojištění je to sportovní pojištění a domnívám se že ho poskytuje většina pojišťoven, ale když se vyjádří jezdci s valstní zkušeností bylo by to asi lepší.

Webmaster
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #182

  • Anonymous
  • Anonymous's Avatar
A furt nikdo neodpovídá, co :-) Ta nádobka má mít čtvrt litru, ale když si projdeš depo... :-) Ten průchod depem je asi nejlepší varianta, jak sám přijít na odpovědi. Nádobku má každej jinde, někdo vepředu pod motorem, někdo vzadu na kyvce, někdo to navede rovnou do kyvky... Pokud vím, odvzdušnění z chladiče tam ústit nemusí, v chladiči máš vodu, ale jestli se nepletu, tohle všechno je v řádech, stačí hledat. Z nádrže také ne, ale někde loni chtěli kromě jednocestného ventilu i nějakou zvláštní nádobu (to jsem moc nepochopil proč). S přídavným olejovým chladičem ti neporadím, my jezdíme dvoutakt :-) V pojištění mám taky hokej, každopádně - povinný ručení na závodní motorku je snad 1,5 násobek normálního, pojistíš si tím to, že když pořadatelům vletíš do věže, tak cihly na opravu zaplatí pojišťovna. Tvoje zdravotní pojištění je takový to klasický VZP, aby tě pak ošetřili, když se zmasíš, jedno jestli na závodech, nebo při trhání jablek. A pojištění závodníka je jestli jsem to dobře pochopil na to, abys pak dostal nějaký bolestný, což teda nechápu, proč je to povinný, to je snad každýho věc, ale možná to tak není. Každopádně případ z praxe - brácha se rozbil (několikrát :-)) a při ošetření v nemocnici po něm nechtěli vůbec nic, jen kartičku pojištěnce, je u VZP. I když věděli, že je to úraz ze závodů. No a na základě toho závodního pojištění potom dostal normálně bolestný. Takže tak. Je tu někdo, kdo tomu pojištění opravdu rozumí? :-)
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #183

  • jenda555
  • jenda555's Avatar
  • NEPŘÍTOMEN
  • Fresh Boarder
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Dík moc,to pojištění je fakt guláš,ale snad to nějak doladim!!! A co se týče motorky,tak máš pravdu,že se v depu někomu nakýbluju do kvartýru a pořádně to vočumim!!
Ještě jdnou dík!!!

Michal
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #185

  • Anonymous
  • Anonymous's Avatar
Ahoj kluci.
K tomu pojištění jezdce: Za dobu co jezdím jsem byl na urazovce tolikrát, že se mi to nechce ani počítat. Pokaždé jsem spadl ze žebříku nebo z kola a nikdo se mě na nic víc neptal. Lepší je mít úrazovou pojistku normální protože motocyklového závodníka a horolezce až na pár vyjímek nikdo nepojistí.
Druhá věc je, co potom když tě doveze sanitka přímo ze závodiště, to už asi neokecáš...
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #187

  • Anonymous
  • Anonymous's Avatar
Nádobka se většinou umisťuje zepředu mezi rámové trubky, musí být hlavně níž než karburátor. Do nádobky se svádí přepady z karburátoru, chladiče, odvzdušnění nádrže a motoru. Olejový chladič nech tak jak je, jinak by mohly být problémy s mazáním. Předpokládám kvůli tomu chladiči, že máš Husky TE nebo SM 610 E, což je ale dost málo vhodná motorka pro závodění, leda na úplný začátek.
Dále musíš mít provrtané všechny vypouštěcí a nalévací šrouby oleje a zajištěné proti povolení drátkem. Ještě do třídy Přebor červené podklady číslových tabulek.
Pojištění motorky vůbec nedělěj, je to drahé a tak půlka jezdců ho stejně nemá, protože to nikdo nekontroluje. Stejně úrazové pojištění.
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #189

  • Anonymous
  • Anonymous's Avatar
Pojištění Ti udělá Česká Kooperativa a nebo Česká Pojišťovna...u ČP to stojí na dva dny cca 400Kč jednonásobek...drahý ale přímo na závody, což je dobrý,když Tě odvezou ze závodů v sanitce. Jinak je asi nejlepší cesta ta, jak napsal Radim. Petr
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.

Technický dotaz 20 let 5 měsíců ago #190

  • jenda555
  • jenda555's Avatar
  • NEPŘÍTOMEN
  • Fresh Boarder
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Takže jestli jsem to zprávně pochopil,tak motorce budu platit normální povinné ručení a sám si připlatim úrazovou pojistku a měl bych mít (relativně) klid!!!??
Děkuji všem za užitečné rady,pro mě jako pro nováčka ve světě supermota jsou nesmírně cenné!!!

PS:Koukal jsem na fotky z brna,připadalo mi,že by se ta trať zajela líp na kajaku než na motorce!!!! :-)
Administrátor zakázal přístup veřejnosti.
Time to create page: 0.636 seconds
Powered by Kunena Fórum
| + -

Diváci

Klub Supermoto.cz