Cau kluci,vzdy jsem si vasi konverzaci jen cetl, ale tema Sedlcany mi neda nezapojit se do konverzace. V kazdem pripade musim souhlasit s tim ,ze lide kolem trate,kteri maji za ukol upozornovat predjizdeni o kolo zpet a dalsi situace , se chovali jako sadrovy trpaslici- max. se o vlajku opirali a sledovali, a to podotykam, krasne zavody. Dostavam se na tema Sedlcanskeho okruhu, kde jsem byl pouze jako divak a z me strany to byly jedny z nejhezcih zavodu teto sezony.
Mozna budu jako jeden z mala,ale trat v Sedlcanech se mi libi uz z nekolika duvodu. Je to trat nova,rychly teren-mimo jine teren kde se necha predjizdet jako ne na maloktere trati viz Pisek,Vysoke Myto. Je to trat na ktere nerozhoduje obsah motorky ,ale trat o ktere se da rici,ze to je SUPERMOTO- coz znamena umeni jizdy po asfaltu a taky v terenu,ne jako ve Vysokem Myte, kde jsou dve zatacky po uvalcovanem pisku a jeden" SKOKANEK" . Ja sam jsem absolvoval par zavodu v Nemecku a Rakousku a nejsem zastancem toho,ze se v Sedlcanech neda jezdit Supermoto. Urcite je daleko bezpecnejsi trat na letisti a parkovistich ,ktere zde zminujete,ale jak sami vidite a vite tak v CR to bohuzel neni tak jednoduche a to nejen z financnich duvodu.Ja osobne jsem pro Sedlcansky okruh,s tim,ze si poradatele daji priste vice zalezet na signalizaci,ktera byla opravdu tragicka,viz Radima situace v najezdu do terenu , kterou jsem videl na vlastni oci..