Zdarec všichni. Richarde, svůj názor na tuto věc prezentuji už dlouho a otevřeně. Když už se dělá třída hobby tak by tak měla zůstat. Udělejte z toho klukům jejich uzavřené mistrovství ( samozrejme že ti rychlí by po roce měli jít k nám
) ) a bude po prdeli.A jestli si němci potřebují honit testosteron, tak ať to dělají u nás.Určitě se najde pár pilotů ( Vorel , Kvása , Bočan , Pincáci atd.. ) kteří si s nima poradí.A co líp, bude nás na startu třeba 30 a díky tomu už to budou hezké závody ( teda v tom případě když offroadové úseky budou zajímavé pro lidi třeba skoky a tak , a né co je teď , ale to je na jiné téma). Zkrátka jste šéfové a vy si můžete říct co a jak bude. A pokud přijedou třeba do Mýta a budou nadávat že nemůžou jet hobby, ať jedou domů. Když jedeme jezdit ven, tak organizace a všechno je většinou perfektní ale nikdo se tam s nama nikdy nesral a nevidím důvod , proč my , jako Češi se máme předposrat kvůli nějakým Němcům.
A jestli dovolíš, navážu tady hned svým názorem na druhé téma. Když zase naše třídy spojíte, tak nás bude ve 450 třeba 18 a v prestigi 13. a jsme tam kde jsme byli. Zkrátka budeme vypadat jako blbci. Myslím že lepší bude na příští rok udělat třídu Prestige a hotovo. Samozřejmně, že ve vyspělých supermoto zemích se jezdí dvě třídy ale možná je třeba si přiznat, že ještě minimálně nekolik let, nebude náš mistrák vzhledem k počtu ( nikoli kvalitě) jezdců, zdaleka dosahovat kvality Německa atd. Takže než se snažit rovnat někomu na koho není, si myslím , že bude lepší zůstat nohama na zemi a přispůsobit se naší " chudobě ".
Myslím že 32 jezdců, ( nebo kolik je ta propustnost ) se u nás ještě dlouho nesejde. a pokud ano, je tady kvalifikace jak všude jinde na světě.
Samozřejmně že já neznám všechny vaše věci co musíte nebo nemusíte dělat co Vám nakazuje císařství pana Ječmínka, takže to prosím ber jako můj názor, a ne zasvědcené řeči.
Tak sa majte