Kdysi v Sosnové nic jiného než šotolina nebylo, až pro MS se dělala lavice a ta se pak jednou ani nejela, protože to Apriliím nevyhovovalo. A lavice obráceně. V Sosnové už lavice ani nemá parametry lavice je to jen odskok. A co se apendixu týče, tak závodění není jen o plném plynu, někdy se musí i trochu ubrat a jen odskočit místo davaj plnej a ona si to mašina nějak pobere. Stejně tak co se týče bezpečnosti je vše připraveno tak, aby tam kde hrozil nebezpečný úsek, byl buď úplně eliminován nebo byla snížena rychlost a tím vyloučen dlouhý pád a kolize. Pokud bychom chtěli mít absolutně bezpečné tratě pak nemůžeme jet v Písku, protože v nájezdu k prostoru pro mechaniky každou chvíli někdo skončí, stejně jako v nájezdu do cíle. Pevný plot ve Vysokém Mýtě proti nájezdu do cíle, taky není zrovna daleko, a tak bych mohl pokračovat. V Sosnové je po úpravách všude místa dostatek a pro bezpečnost bude uděláno maximum. To samozřejmě neznamená, že se nemůže nic stát, ale když to někdo vezme místo do zatáčky rovně jako ve Vyškově, protože mu odejdou brzdy, tak s tím nikdo z nás nic neudělá. Nemám co víc dodat. Sosnová se pojede opačně, jak je již rok v plánu a jak bylo otestováno. A test rozhodně nebyl 5minut, dobrý pro jezdce MS a ME v pohodě a jdem domů. Věnovali se tomu všichni tři intenzivně několik hodin a zkoušelo se horem, dolem, aby bylo všechno ok.